شستشوی نمای ساختمان در کرج نیروی حرفه ای✔️【تضمین+یک روز】
نوشته شده توسط : گل نسیم

شستشوی نمای ساختمان در کرج نیروی حرفه ای✔️【تضمین+یک روز】

یکی از شهر هایی که امروزه به میزان قابل توجهی آلودگی هوای آن بالا رفته است کرج می باشد. زیرا کارخانه ها و کارگاه های صنعتی زیادی در آن افتتاح شده اند و میزان جمعیتش نیز روبه رشد می باشد.

همین امر موجب شده است درحال حاضر نمای ساختمان های واقع شده در کرج بیشتر از سایر مواقع کثیف شوند. زیرا یکی از اصلی ترین مواردی که باعث افزایش میزان کثیفی نمای ساختمان ها می شود دود و آلودگی موجود در هوا است.

به همین منظور خیلی از افرادی که در کرج زندگی می کنند به دنبال راهی هستند تا با استفاده از آن بتوانند نمای ساختمان خود را تمیز کنند و آن را به حالت اولیه خود برگردانند. توجه داشته باشید که اگر نمای یک ساختمان به خاطر آلودگی کدر شود کل ساختمان زیبایی خود را از دست می دهد.

بنابراین اگر دوست دارید ساختمانی شکیل داشته باشید باید حتما به فکر تمیز کردن نمای آن نیز باشید. شستشوی نمای ساختمان در کرج چند وقتی است به یکی از کار های رایج تبدیل شده است و روزانه افرادی زیادی هستند که درخواست انجام چنین کاری را دارند.

قیمت شستشوی نمای ساختمان در کرج

بسیاری از افراد فکر می کنند که شستشوی نما کاری بسیار هزینه بر است. اما بهتر است بدانید انجام چنین کاری به هیچ وجه نیاز به هزینه زیادی ندارد. به همین خاطر همه افراد توانایی پرداخت هزینه آن را دارند. اما در مجموع هزینه چنین کاری بستگی به موارد زیادی دارد که بهتر است با آنها آشنا شوید.

نوع نما برای نماشویی

امروزه دیگر تنها از سیمان و سنگ برای ساخت نماهای ساختمانی استفاده نمی شود. زیرا مواد و مصالح مختلفی وجود دارند که می توان با استفاده از آنها بهترین نما ها را برای ساختمان ها ساخت. اما روش نماشویی و موادی که برای هر نوع از نما مناسب می باشد با دیگری متفاوت می باشد. به همین خاطر همیشه نوع نما تاثیر بسیار زیادی بر قیمت شستشوی آن دارد.

ارتفاع نما

هرگاه ارتفاع نمایی بسیار زیاد باشد. فردی که می خواهد کار شستشوی آن را انجام دهد مجبور میشود که وقت بسیار زیادی را صرف کند. به همین خاطر همیشه اندازه نما تاثیر بسیار زیاد بر قیمت نهایی اینکار دارد.

میزان آلودگی نما

اگر صاحبان ساختمان ها نسبت به تمیزی نمای ساختمان خود بی اهمیت باشند و دیر به دیر اقدام به تمیزی آن بکنند‌ حتما نمای ساختمان آنها بسیار کثیف می شود و تمیزی آن به کاری بسیار سخت تبدیل می شود. معمولا تمیزی نما های کثیف کاری بسیار سخت است و همین امر موجب می شود که قیمت شستشوی نما بستگی بسیار زیادی به میزان آلودگی آن داشته باشد.

محل قرارگیری ساختمان

معمولا ساختمان هایی که در شهر هایی می باشند که هوای آنها بسیار آلوده است. همیشه دارای نماهایی بسیار کثیف می باشند که تمیزی آنها کاری بسیار سخت به حساب می آید. به همین منظور همیشه محل قرارگیری ساختمان تاثیر زیادی بر قیمت نهایی این کار دارد.

ابزار استفاده شده در شستشوی نمای ساختمان در کرج

نماشویی با راپل تقریبا تا چند سال گذشته تنها در محله های باکلاس و بالا نشین شهر ها رایج بود. به همین خاطر امروزه نیز بسیاری از افراد فکر می‌ کنند. که چنین کاری تنها مختص اینگونه از محله ها می باشد.

اما بهتر است بدانید شستشوی نما به خاطر مزایای بسیار زیادی که دارد دیگر امروزه به یک کار رایج تبدیل شده است که همه صاحبان ساختمان ها از آن استفاده می کنند. معمولا از ابزار های متفاوتی برای شستشوی نمای ساختمان ها استفاده می شود که بهتر است با آنها آشنا شوید.

طناب های مخصوص

در ابتدا برای شستشوی نمای ساختمان ها از داربست استفاده می کردند. اما با ساخته شدن ساختمان هایی با ارتفاع بالا و افزایش تعداد افرادی که از داربست سقوط می‌کردند فعالان در این حوزه تصمیم گرفتند که دیگر از داربست برای انجام چنین کاری استفاده نکنند و به جای آن از طناب و یا راپل استفاده کنند.

زیرا با استفاده از طناب دیگر خطر سقوط افراد از هر ارتفاعی بسیار کم می‌شود. طناب هایی که برای نماشویی ساختمان مورد استفاده قرار میگیرند مخصوص چنین کاری می‌باشند و به واسطه یک کمربند به فردی که می خواهد این کار را انجام دهد وصل می‌شوند. طناب یکی از ابزار های اصلی نماشویی در کرج به حساب می آید.

ابرو تی

هرگاه میزان آلودگی یک نما کم باشد و جنس آن نیز حساس باشد‌. کارشناسان شرکت ها تصمیم می گیرند که از ابرو تی استفاده کنند. زیرا با استفاده از این ابزار ها می توان چنین نماهایی را به بهترین شیوه ممکن تمیز و براق کرد.

ابرو تی جز ابتدایی ترین وسایلی می باشند که از آنها برای نماشویی با راپل استفاده می‌شده است اما به خاطر کیفیت خوبی که در شستشوی نمای ساختمان ها دارند هنوز هم از آنها برای انجام چنین کاری استفاده میشود.

واتر سند بلاست

یکی دیگر از ابزار هایی برای شستشوی نماهای ساختمان های زیادی در کرج مورد استفاده قرار میگیرد واتر سند بلاست می باشد. این وسیله برای شستشوی نماهای مختلفی از جمله نماهای سیمانی، آجری و سنگی کاربرد دارد.

واترجت: میتوان گفت یکی از بهترین ابزارهایی که در شستشوی انواع نما ها کاربرد بسیار زیادی دارد واترجت است. این وسیله می‌تواند هر نمایی را با هر میزان از آلودگی تمیز کند. از واترجت در بیشتر مواقع برای تمیز کردن نماهایی استفاده می شود که میزان آلودگی آنها بسیار زیاد است و نمی توان با استفاده از روش ها و ابزارهای دیگر آنها را تمیز کرد. به همین خاطر همه شرکت های نماشویی پیشرفته دستگاه واتر جت دارند تا بتوانند در مواقعی که لازم است از آن استفاده کنند

سیلیس

شاید اگر به شما بگویند که گاهی اوقات با استفاده از ماسه می توان نمای یک ساختمان را تمیز کرد بسیار تعجب کنید. اما بهتر است بدانید یکی از ابزارهایی که از آن برای تمیز کردن نما های مختلف استفاده می کنند.

و هیچ گونه آسیبی هم نیز به نما وارد نمی کند ماسه سیلیس می باشد. توجه داشته باشید که سلیس نوعی ماسه بسیار ریز و بادی می باشد که توسط دستگاه مخصوص خود بر روی نما پاشیده می‌شود. و دانه های آن با نفوذ به عمق آلودگی ها میتواند هر نوع آلودگی را از بین ببرند.

جوهر نمک

بسیاری از کارشناسان عقیده دارند که نباید از جوهر نمک یا اسید برای تمیز کردن نمای ساختمان ها استفاده کرد. اما متاسفانه گاهی اوقات نمای بعضی از ساختمان ها به گونه ای کثیف می شوند که تنها به واسطه این ماده می توان آن ها را تمیز کرد. به همین خاطر هنوزم از این نوع شوینده و پاک کننده استفاده میکنند بنابراین می‌توان آن را نیز جز ابزار های تمیز کننده نما قرار داد.

جرم گیر

همانگونه که میدانید در بیشتر مواقع هنگامی که نمای یک ساختمان دیر شستشو داده می شود. جرم زیادی به خود میگیرد و همین امر موجب زشت نشان داده شدن نما می شود.

به همین خاطر در بسیاری از مواقع هنگامی که صاحبان چنین ساختمان هایی قصد شستشوی آنها را دارند از جرم گیر برای تمیز کردن آنها استفاده میکنند. در واقع جرم گیر نیز یکی دیگر از ابزار های تمیز کردن نما در کرج می باشد.

استفاده از مواد نانو در شستشوی نمای ساختمان در کرج چه تاثیری دارد؟

یکی از جدید ترین موادی که از آن برای تمیز کردن نمای ساختمان ها استفاده می شود نانو می باشد. این ماده برای تمیز کردن نمای ساختمان ها امروزه محبوبیت بسیار زیادی دارد. زیرا دارای مزایای بی شماری می باشد. استفاده از مواد نانو در شستشوی نمای ساختمان در کرج مزایای زیادی دارد که بهتر است با آنها آشنا شوید.

جلوگیری از آسیب به مصالح

یکی از مهمترین اهداف افراد از شستشوی نما این است که نما را از آسیب هایی که باران های اسیدی می‌توانند به آن برسانند حفظ کنند. اما گاهی اوقات بعضی از موادی که برای شستشوی نما به کار برده می شوند موجب آسیب رسیدن به مصالحی می شوند که برای ساخت نما به کار برده شده اند. ولی مواد نانو هیچ گونه آسیبی مصالح وارد نمی کنند و حتی موجب جلوگیری از آسیب رسیدن به آنها نیز می شوند.

عدم تغییر رنگ نما

گاهی اوقات استفاده از بعضی از مواد برای شستشوی نما در کرج موجب می شود که سنگهای نما تغییر رنگ بدهند و به طور کلی نه تنها نما زیبا نشود بلکه به طور کلی زیبایی خود را نیز از دست بدهد. اما مواد نانو تحت هیچ عنوانی موجب تغییر رنگ سنگ های نما نمی‌ شوند.

عدم آسیب به بندکشی نما

هرگاه افراد برای تمیزی نما از مواد اسیدی استفاده می کنند ممکن است بندکشی نما آسیب ببیند. اما اگر به جای مواد اسیدی افراد از مواد نانو برای تمیزی نما بهره ببرند به هیچ وجه شاهد آسیب رسیدن به بند کشی نمای خود نخواهند بود. به همین خاطر استفاده از چنین موادی امروزه بسیار رایج شده است.

بهترین زمان برای نماشویی در کرج

بسیاری از افرادی که در کرج زندگی میکنند و قصد دارند نمای ساختمان خود را تمیز کنند این سوال را که بهترین زمان برای نماشویی در کرج کی است را می‌پرسند؟ اگر شما نیز به دنبال یافتن جواب این سوال هستید بهتر است بدانید که معمولا بهترین زمان برای شستشوی نما اواخر اسفند ماه می باشد. زیرا در این زمان بارش باران های اسیدی کاهش پیدا می کند و میزان گردو خاک نیز بسیار کم می باشد. به همین خاطر هر نمایی که در این زمان شستشو داده شود تا مدت زمان زیادی تمیز می ماند.





:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 اسفند 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: